Logo

Marketing MIX

REBEL STREET – ruszyła największa akcja samplingowa DESPERADOSA

Ponad 30 miejscowości, specjalny imprezowy truck oraz ekipa samplingowa złożona z parkourowców, tancerzy i animatorów – tak wygląda tegoroczna akcja promocyjna Desperadosa.

Road tour pod nazwą REBEL STREET najbardziej niepokornej marki piwnej wyruszył już w Polskę. Kraj przemierza specjalny truck Desperadosa, który zatrzymuje się w kolejnych miastach i tam zmienia w niesamowitą strefę samplingową pełną rebelianckich ludzi Desperadosa. To prawdziwe „before party” dotrze tego lata do wszystkich niepokornych imprezowiczów.

Akcja rozpoczęła się już w miastach, gdzie trwają właśnie Juwenalia. We Wrocławiu mobilną strefę REBEL STREET odwiedziło ponad 6 tysięcy osób! A to dopiero początek. Mobilna strefa samplingowa Desperadosa odwiedzi ponad 30 miejscowości w Polsce. W maju imprezowa ciężarówka zatrzyma się w największych ośrodków akademickich, w których świętują studenci, m.in.: w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Szczecinie. Latem natomiast samplingowy truck przemierzać będzie polskie Wybrzeże. Desperadosa nie zabraknie również w miastach, gdzie odbywać się będą najlepsze wydarzenia muzyczne tego sezonu, jak m.in.: festiwal Open’er Gdyni, Soundrive w Gdańsku czy Electrocity w Lubiążu.

O szczegółach akcji i miejscach postoju marka informować będzie na swoim profilu na Facebooku.

Pomysł i realizacja akcji samplingowej – agencja Polymus, za działania PR odpowiada agencja ROOTS PR, za działania digial – agencja Good. Zaplanowanie i zakup mediów – MediaVest, działania BTL – agencja CREAM.