Logo

Marketing MIX

Kampania: Łomża szuka Trenera Łomżingu

Van Pur, właściciel marki Łomża, rozpoczął rekrutację na stanowisko Trenera Łomżingu. Trener ten za 10 tys. zł miesięcznie zajmie się intensywnym wypoczywaniem. Niestandardowa akcja promocyjna potrwa do końca sierpnia.

Kampania rekrutacyjna na stanowisko Trenera Łomżingu obejmuje klasyczne ogłoszenia o pracę w portalach internetowych, m.in.: gazetapraca.pl, olx.pl (dawniej tablica.pl),praca.money.pl itp. Rekrutacja prowadzona jest również poprzez Google Adwords, oraz poprzez reklamy na Facebooku i Naszej Klasie. Akcja będzie też promowana na Kwejk.pl.

Wśród wymagań stawianych Trenerowi Łomżingu znajdują się przede wszystkim: skłonność do osiągania błogostanu bez względu na okoliczności oraz nieumiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana jest niechęć do budzików i kalendarzy. W zamian Łomża oferuje 2 miesiące beztroskiego łomżingu z wynagrodzeniem w wysokości 10 tys. złotych miesięcznie brutto oraz pracę tylko w niektóre weekendy.

Rekrutacja i promująca ją kampania potrwa do połowy czerwca. Następnie Trener Łomżingu rozpocznie pracę polegającą na uczestnictwie w plenerowych przyjemnościach, gawędzeniu z przyjaciółmi oraz utrzymywaniu dobrego humoru. Stanowiskiem pracy Trenera Łomżingu będą przede wszystkim: leżak na łonie natury, koc na trawie czy hamak na drzewie. W ramach obowiązków zawodowych będzie on podróżował po ojczyźnie beztroski – Mazurach, tworząc Dekalog Łomżingu, czyli opracowując listę 10 najlepszych aktywności (czy raczej „anty-aktywności”), które można uprawiać na łonie natury. Ciężka praca Trenera Łomżingu, która potrwa 2 miesiące (lipiec i sierpień), będzie dokumentowana materiałami wideo.

– Jest to akcja nie mająca precedensu w polskim internecie, jako że rzeczywiście rekrutujemy najbardziej odpowiednią osobę na stanowisko Trenera Łomżingu i zatrudniamy ją na 2 miesiące do pracy polegającej na jak najbardziej intensywnym odpoczynku, wpisującym się w ideę łomżingu. Wiemy, że nasze wymagania są wyśrubowane, ale jesteśmy pewni, że w ciągu miesiąca znajdziemy odpowiedniego specjalistę – mówi Sławomir Staręga, Dyrektor Marketingu w fimie VAN PUR.

VAN PUR prowadzi akcję we współpracy z blogerami Lucjanem i Maciejem twórcami bloga Make Life Harder, którzy jako znawcy tematu wybiorą specjalistę potrafiącego przekazać ideę łomżingu dalej.

Więcej szczegółowych informacji TUTAJ.