Logo

Marketing MIX

Wizz Air świętuje 10. urodziny

Dzisiaj, z okazji 10. urodzin Wizz Air, ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa, realizowana przez agencję Fenomem. Motywem przewodnim są historie pasażerów, których życie odmieniło się w ciągu tych lat.  

W tym roku Wizz Air, największe niskokosztowe linie lotnicze w Europie Środkowo – Wschodniej, obchodzą 10. rocznicę pierwszego lotu. Odbył się on 19 maja 2004 r. z Katowic do Londynu. To właśnie w mieście premierowego startu linie uczczą swoje urodziny. Akcję wspiera, w pierwszej kolejności jednodniowa, a później miesięczna kampania reklamowa we wszystkich krajach, do których latają samoloty Wizz Air. Z okazji urodzin przygotowano również promocję dla pasażerów – tylko dzisiaj kupując dwa bilety, drugi można dostać za darmo.

Agencja Fenomem odpowiada za pomysł kreatywny na kampanię. Jego podstawą są prawdziwe historie, uzyskane poprzez analizę insightów z social media w 10 krajach Europy. Działaniom promocyjnym przyświeca hasło „Wizz Air odmienił życie. 69 milionów razy.”. Fenomem realizuje również wszystkie reklamy na nośnikach OOH w Polsce i m.in. na Węgrzech, Łotwie, Rumunii, Macedonii i Bułgarii. Akcję wspierają działania w social media i kampania online w dwudziestu językach.

– Wizz Air lata z nami już 10 lat. W ciągu tego czasu zmieniło się życie wielu ludzi i to właśnie ci pasażerowie znajdują się w centrum naszej kampani  – komentuje Adrian Pietraszkiewicz, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel agencji Fenomem.

Agencja Fenomem odpowiada za globalną obsługę Wizz Air kreatywnie, produkcyjnie i w zakresie social media już od czterech lat. Planowaniem i zakupem polskich mediów zajęło się Media Direction OMD.