Ubrania z folkowymi motywami i drewniane słuchawki – to dwa charakterystyczne elementy stylizacji Cleo. Wokalistka pozostanie wierna temu wizerunkowi, bowiem wytwórnia UrbanRec zajmująca się wydawaniem piosenek Donatana i Cleo podpisała umowę z Kruger&Matz na promocję produktową marki także w kolejnych teledyskach. Klip „My Słowianie”, w którym Cleo debiutowała w słuchawkach, odnotował już ponad 44,5 mln wyświetleń na serwisie YouTube.
– W przypadku wyboru gwiazd do naszych reklam stawiamy na charyzmatyczne osobowości, które budzą pozytywne ale niejednoznaczne emocje. Z duetem Donatan-Cleo zdecydowaliśmy się na promocję typu product placement i myślę, że śmiało możemy mówić o wielkim sukcesie. Ponad 44 mln wyświetleń tylko na YouTube gwarantuje nam olbrzymią reklamę i ogromny wzrost sprzedaży. Cieszę się, że ta efektywna współpraca będzie kontynuowana w kilku kolejnych teledyskach, w których na pewno będziemy starali się pokazać także inne produkty Kruger&Matz m.in. smartfony – powiedział Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.
Produkty Kruger&Matz są widoczne zarówno w teledyskach, na fanpage’u jak i w ofercie sklepu internetowego Urban City.