Logo

Marketing MIX

Dom mediowy Arena dla Eurolotu

Dom mediowy Arena Polska rozpoczął w maju br. współpracę z regionalną linią lotniczą Eurolot, łączącą porty regionalne w Polsce z największymi miastami w Europie.  

Współpraca Eurolotu i Areny dotyczy planowania i zakupu kampanii reklamowych w mediach off-line, obejmujących: prasę, outdoor, radio, telewizję i kino. Kampania reklamowa w prasie i na nośnikach outdoorowych promuje krajowe i zagraniczne połączenia Eurolotu z największych miast Polski: Wrocławia, Gdańska, Krakowa, Warszawy, Poznania, Lublina, Rzeszowa do największych lotnisk europejskich m.in. takich jak Amsterdam, Helsinki, Zurych, Paryż, Mediolan, Bruksela czy w okresie letnim Dubrownik, Zadar, Split, Heringsdorf / Świnoujście.

– Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą, świadczącą wysoką jakość usług w bardzo atrakcyjnych i przystępnych cenach. Kampania letnia ma na celu budowanie rozpoznawalności naszych linii lotniczych i przybliżenie naszej oferty potencjalnym pasażerom. Działania reklamowe obejmą wszystkie miasta w Polsce, z których wykonujemy rejsy i będą dodatkowo wsparte szeroką kampanią reklamową on-line oraz działaniami e-commerce – mówi Lidia Kłosowska, Dyrektor Marketingu Eurolotu. W komunikacji podkreślamy zarówno atrakcyjne ceny, jak i korzyści dla pasażerów, które są naszymi atutami – to np. brak dodatkowych opłat, zniżki dla niemowląt i dzieci, połączenia zagraniczne z głównymi miastami w Polsce bez potrzeby przesiadek. Wierzę, że intensyfikacja komunikacji wpłynie pozytywnie na wizerunek Eurolotu i przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji rynkowej oraz wypromuje podróże z polskich regionów, zarówno te biznesowe, jak i te turystyczne  – dodaje Kłosowska.