Logo

Marketing MIX

MOSQI.TO z edukacyjnymi grami dla dzieci w oddziałach ING

„W czasie deszczu dzieci się nudzą” – To prawda znana od dawna rodzicom. Dzieci nudzą się też podczas wizyt w banku, dlatego ING Bank Śląski postanowił zagrać z najmłodszymi w gry edukacyjne. Kreację przygotowała agencja MOSQI.TO.

ING Bank w swoich nowych oddziałach wprowadził  interaktywne stanowiska do gier. I tak najmłodsi, za sprawą memory lub rozpoznawania różnic na obrazkach, nie wzniecą buntu podczas rozmów o kredycie.

– Gry przygotowaliśmy dla dwóch grup wiekowych: maluchów w wieku do 4 lat i dzieci starszych – wyjaśnia Maciej Wiśniewski, Head of Client Service  w MOSQI.TO. – Chcieliśmy nie tylko zająć najmłodszych, ale rozwinąć też ich pamięć i spostrzegawczość.

Memory i gra typu „Znajdź różnicę” posiada 3 poziomy trudności. Zatem w ING każdy młodociany znajdzie coś dla siebie. Najmłodsze dzieci, które jeszcze nie radzą sobie z czytaniem, zobaczą animowany tutorial. W niedalekiej przyszłości w oddziałach zostaną wdrożone następne gry. ING Bank śląski planuje także kolejne projekty przeznaczone dla dzieciaków.