Żywy, zielony billboard oraz kwitnąca para „Lovelasów” zachęcają poznaniaków do leśnych spacerów. Niecodzienne instalacje pojawiły się pod Centrum Kultury Zamek w ramach akcji: „Las. Bliżej niż myślisz” będącej elementem obchodów 90-lecia Lasów Państwowych.
Kampania „Las. Bliżej niż myślisz” ma zachęcać mieszkańców stolicy Wielkopolski do odkrywania uroków okolicznych terenów leśnych. W tym roku wpisuje się ona w obchodzony w całym kraju jubileusz 90-lecia Lasów Państwowych.
– Cały czas szukamy atrakcyjnych sposobów, aby pokazywać poznaniakom, że wielkopolskie lasy są naprawdę wyjątkowe, że są blisko oraz, że ich odwiedzanie i poznawanie to interesujący pomysł na miłe spędzanie czasu – komentuje akcję Małgorzata Brzostowska, Rzecznik Prasowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu.
Niecodzienne reklamy wymagają codziennej pielęgnacji. Tworzące je rośliny już od lutego rosły w szklarniach, a dopiero wczoraj, pojedynczo wkładane, zazieleniły instalacje. Leśny billboard w zależności od warunków pogodowych może wpisać się w poznański krajobraz nawet do końca wakacji. Lovelasy zagoszczą pod Zamkiem do soboty, a od 1 czerwca będzie je można oglądać na tarasie Arkadii przy Placu Wolności.
W ramach poznańskich obchodów jubileuszu Lasów Państwowych odbył się także miesięczny leśny konkurs w Radiu Merkury, a na najbliższą sobotę zaplanowano Festyn Lasom Przyjazny, który odbędzie się na Dziedzińcu Różanym i na parkingu przed CK Zamek.
Kampania „Las. Bliżej niż myślisz” jest kolejną – po ciepło przyjętej przez poznaniaków zeszłorocznej akcji „Las. Przystanek od codzienności”, podczas której tramwajowe przystanki zamieniły się w leśne zakątki.
Agencja: dobocom