Logo

Trade marketing

„Angry Birds” promują wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk

W połowie maja na sklepowych półkach pojawiła się limitowana wersja produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk z postaciami Angry Birds na etykiecie. Nowej odsłonie napoju towarzyszy letnia promocja konsumencka – „Wyrzutnia nagród”. Na wielbicieli, jednej z najpopularniejszych gier na świecie, czekają liczne nagrody: 200 000 kodów do gier i 2 000 walizek z wizerunkiem Angry Birds.

Żywiec Zdrój wypuścił na rynek limitowaną edycję dobrze znanych konsumentom smaków Smako-Łyka w butelkach o pojemności 0,5l z bohaterami kultowej gry. Słodka Stella zadomowiła się na opakowaniu Smako-Łyka o smaku malinowym, szybki Chuck przejął cytrynę, wybuchowy Bomba wziął na cel czarną porzeczkę, a przywódca stada – Czerwony – reprezentuje smak truskawkowy.

Pod nakrętkami promocyjnych produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk znajdują się unikalne kody. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy zarejestrować się na stronie wyrzutnianagrod.pl. Wpisanie już trzech kodów spod nakrętek uprawnia do odebrania nagrody – kodu power-up do gry Angry Birds na smartphone’a. Na fanów wybuchowej paczki czekają też wyjątkowe gadżety – walizki z wizerunkiem Angry Birds.

Letnia promocja Żywiec Zdrój Smako-Łyk potrwa od 2 czerwca do 31 lipca 2014 r.

Źródło: dlahandlu.pl