W prowadzonym postępowaniu, JLR Polska Sp. z o.o., Generalny Importer Jaguar i Land Rover w Polsce, wybiera dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. Equinox odpowiedzialny będzie za planowanie kampanii i zakup mediów dla wszystkich modeli marek Jaguar i Land Rover. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej.
Plan podwojenia sprzedaży wymaga zastosowania narzędzi i technik nie tylko najbardziej profesjonalnych, ale również innowacyjnych i niekonwencjonalnych. Nasz wybór podyktowany jest ofertą najbardziej zbliżoną do naszych oczekiwań a także zespołem, który wzbudził nasze zaufanie. Jestem przekonany, że Equinox Polska będzie współtworzył sukces Jaguara i Land Rovera na polskim rynku – mówi Marcin Dąbrowski, CEO Jaguar Land Rover w Polsce.
– Jest nam niezwykle miło, że rozpoczynamy współpracę i będziemy mieli możliwość wpływu na komunikację tak kultowych marek jak Jaguar i Land Rover. Biorąc pod uwagę bardzo ambitne cele, jakie postawił przed nami Klient, cieszymy się, że zostało docenione nasze podejście strategiczne, sposób myślenia oraz przedstawione przez nas metody ich realizacji – mówi Tomasz Sowa, General Manager Equinox Polska.