Koncern Nestle wspiera sprzedaż lodów Cortina w nowej odsłonie i nowych opakowaniach. Należąca do Nestlé Schöller marka Cortina prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”.
– Celem naszej kampanii jest zaprezentowanie marki Cortina w nowej odsłonie. Trzy doskonale znane smaki Cortina classic, Cortina toffi, Cortina tiramisu dostępne są w nowych opakowaniach z nowoczesną grafiką nawiązującą do trzech ważnych sfer życia kobiet: miłości – Love, spokoju – Peace oraz muzyki i żywiołu – Rock&Roll – mówi Agnieszka Cisło, Group Product Manager w Dziale Lodów, Nestlé Polska.
Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja. Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej.
Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych, marka Cortina prowadzi samplingi, które potrwają do końca maja. Konsumentom zostanie rozdanych w sumie 200.000 lodów Cortina. Samplingi zostały wsparte kampanią outdoorową, w ramach której w sąsiedztwie tych samych uczelni pojawiły się billboardy promujące markę.
W celu wzmocnienia komunikacji i zwiększenia jej zasięgu spoty sponsoringowe CORTINA wyświetlane są na platformie TVN Player podczas największych hitów stacji: seriali „Lekarze”, „Prawo Agaty” i „Sama Słodycz” oraz programów; „Ugotowani” i „Project Runway”.
26 maja marka startuje również z szeroką kampanią TV, obejmującą swoim zasięgiem m.in. kanały TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsat, MTV i TV Puls. W telewizji będą emitowane trzy 15-sekundowe spoty.
Źródło: portalspozywczy.pl