Logo

Trade marketing

Nowa szata graficzna ciastek HIT

Firma Bahlsen, właściciel marki ciastek Hit, wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów.

Odświeżona identyfikacja wizualna sprawia, że nowe opakowania są zdecydowanie bardziej nowoczesne i dynamiczne, a dzięki zwiększonej ilości charakterystycznego dla marki czerwonego koloru jeszcze bardziej zauważalne na półce.

Zmianom wizualnym zostało poddane logo marki, które bardziej niż dotychczas przyciąga uwagę. Jest większe, intensywnie czekoladowe i niezmiennie bardzo apetyczne. Dodatkowo, odświeżona prezentacja produktów oraz dodatków smakowych została wsparta delikatnymi ilustracjami, które podkreślają warianty smakowe, ale również kojarzą się z dobra zabawą – znakiem rozpoznawczym marki.

HIT Twist 120g Black and WhiteDzięki wprowadzonym zmianom poprawie uległa czytelność opakowań i wzrósł poziom ich zauważalności na półce, co potwierdzają badania niezależnego instytutu badawczego GfK. Zwiększyła się również atrakcyjność produktu, a nowe opakowania są jeszcze lepiej dopasowane do wizerunku marki.

Oprócz wszystkich wspomnianych zmian, chcąc nadążyć za młodym pokoleniem i ich stałą obecnością w mediach społecznościowych, na wszystkich HIT Choco Sticks 120gopakowaniach komunikowany jest Facebook’owy profil marki: Hit – przebojowa paczka. Poza odwołaniem do Facebook’a pojawiło się również ułatwienie, w postacie QR kodów, które po zeskanowaniu odsyłają bezpośrednio do profilu marki HIT.

Projekty powstały we współpracy z warszawską agencją designerską Well Rounded Design. Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie produkty z portfolio marki. Odświeżone opakowania dostępne są w sprzedaży od maja 2014. Zmiany wizualne marki wspierane będą w prasie handlowej, telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS.

Źródło: przegladhandlowy.pl