Firma Bahlsen, właściciel marki ciastek Hit, wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów.
Odświeżona identyfikacja wizualna sprawia, że nowe opakowania są zdecydowanie bardziej nowoczesne i dynamiczne, a dzięki zwiększonej ilości charakterystycznego dla marki czerwonego koloru jeszcze bardziej zauważalne na półce.
Zmianom wizualnym zostało poddane logo marki, które bardziej niż dotychczas przyciąga uwagę. Jest większe, intensywnie czekoladowe i niezmiennie bardzo apetyczne. Dodatkowo, odświeżona prezentacja produktów oraz dodatków smakowych została wsparta delikatnymi ilustracjami, które podkreślają warianty smakowe, ale również kojarzą się z dobra zabawą – znakiem rozpoznawczym marki.
HIT Twist 120g Black and WhiteDzięki wprowadzonym zmianom poprawie uległa czytelność opakowań i wzrósł poziom ich zauważalności na półce, co potwierdzają badania niezależnego instytutu badawczego GfK. Zwiększyła się również atrakcyjność produktu, a nowe opakowania są jeszcze lepiej dopasowane do wizerunku marki.
Oprócz wszystkich wspomnianych zmian, chcąc nadążyć za młodym pokoleniem i ich stałą obecnością w mediach społecznościowych, na wszystkich HIT Choco Sticks 120gopakowaniach komunikowany jest Facebook’owy profil marki: Hit – przebojowa paczka. Poza odwołaniem do Facebook’a pojawiło się również ułatwienie, w postacie QR kodów, które po zeskanowaniu odsyłają bezpośrednio do profilu marki HIT.
Projekty powstały we współpracy z warszawską agencją designerską Well Rounded Design. Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie produkty z portfolio marki. Odświeżone opakowania dostępne są w sprzedaży od maja 2014. Zmiany wizualne marki wspierane będą w prasie handlowej, telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS.
Źródło: przegladhandlowy.pl