Mikołaj Ciaś będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.
Od 2005 r. Ciaś tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił rolę marketing managera grupy marek Coca-Cola odpowiedzialnego za region Europy Północnej i Centralnej obejmującego Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek. Jako marketing and commercial activation manager prowadził zespół dedykowany projektowi Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w tych krajach.
Przed nominacją na nowe stanowisko Ciaś był szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.
Wcześniej pracował również na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu firm Carlsberg Polska i Unilever Polska.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl