Logo

Marketing MIX

Plej będzie promować Play na Przystanku Woodstock

Strefa PLAY na Przystanku Woodstock istnieje od 2011 roku, dostarczając uczestnikom festiwalu wielu pozytywnych emocji, udogodnień w festiwalowym życiu oraz niezapomnianych wrażeń.

W 2013 roku agencja Plej nie tylko zrealizowała strefę Play, ale także koordynowała bicie rekordu Guinnessa, kiedy to 263 Woodstockowiczów przez 5 minut wygrywało na gigantycznym bębnie rytm „We will rock you” zespołu Queen i bawiło się „rekordowo” z Play. Zobacz TUTAJ.
W 2014 roku Plej ponownie stworzy strefę Play, tym razem pod hasłem: „Kręci nas wolność”.

Niewątpliwy sukces tej ogromnej akcji wizerunkowej operatora sieci komórkowej Play jest dużym wyzwaniem dla agencji startujących w konkursie ofert na realizację strefy. Tegoroczna propozycja musiała zaskoczyć czymś nowym, świeżym i wyjątkowym przy tak wysoko ustawionej poprzeczce po sukcesie na ubiegłorocznym festiwalu.

W konkursie wzięło udział 5 agencji. Play zdecydował, że ich strefę na Przystanku Woodstock ponownie przygotuje Agencja Plej, która jest autorem koncepcji: „Kręci nas wolność”. Agencja odpowiedzialna będzie nie tylko za realizację strefy, ale także kreację i produkcję wybranych materiałów wizerunkowych Play na Woodstock 2014.

Jubileuszowy 20. Przystanek Woodstock rozpocznie się 31 lipca w Kostrzynie nad Odrą.