Logo

Trade marketing

Konkurs na etykietę przyprawy Maggi

Marka WINIARY ogłosiła konkurs na projekt limitowanych etykiet kultowej przyprawy w płynie MAGGI.

Konkurs przebiega w dwóch etapach – w pierwszym należy za pośrednictwem strony www.przyprawamaggi.pl do 1 czerwca zgłosić swoją propozycję limitowanej etykiety i krótko opisać inspirację, która przyświecała w tworzeniu projektu. Po zamknięciu pierwszego etapu Jury wybierze 3 najlepsze prace, które znajdą się na butelkach produktu. Autorzy zwycięskich etykiet otrzymają po 5000zł i będą mogli cieszyć się swoimi projektami, obecnymi na sklepowych półkach.

W drugim etapie internauci za pośrednictwem fanpage marki WINIARY zdecydują o tym, która z pośród 3 zwycięskich etykiet jest według nich najlepsza. Wynik konkursu będzie zależny od liczby polubień oraz komentarzy pod poszczególnymi projektami. Laureat facebookowego głosowania otrzyma dodatkowo nagrodę w wysokości 5000zł w kategorii „wybór fanów”.

Źródło: www.winiary.netpr.pl