Logo

Marketing MIX

Monika Mrozowska promuje markę Bosch

Aktorka, amatorka zdrowego żywienia oraz mama dwóch córek, spodziewająca się trzeciego dziecka, przygotowuje w ramach współpracy z wydawnictwem Edipresse, kulinarny cykl poradnikowy dla kobiet. Partnerem projektu, zapewniającym miejsce oraz AGD, wykorzystywane podczas gotowania,  jest marka Bosch.

Kulinarne porady oraz gotowanie „krok po kroku” z aktorką znaną m.in. z serialu „Rodzina zastępcza”, są dostępne na jednym z portali parentingowych wydawnictwa – www.babyonline.pl Przygotowane filmy skierowane są do przyszłych mam, których dieta powinna być bogata w żelazo, kwas foliowy i wiele witamin. Mrozowska przekonuje do zdrowego żywienia, które nie tylko jest najwłaściwsze dla ciężarnych, ale przede wszystkim szybkie, tym samym łamie stereotyp konieczności spędzania długich godzin w kuchni. Przygotowując potrawy aktorka wykorzystuje AGD marki Bosch, zwracając uwagę na ich funkcjonalność.

Autorskie przepisy aktorki będzie można śledzić również w miesięczniku „Mamo, to ja”. Miejscem realizacji odcinków jest Centrum Domowych Inspiracji w Warszawie.