Dział Custom Publishing Valkea Media zwyciężył w przetargu na nowy katalog oferty turystycznej TUI Poland na sezon listopad 2014 – kwiecień 2015. O wyborze oferty Valkea Media zadecydowała innowacyjna forma graficzna katalogów, a także kompetencje redaktorskie. Projekt Valkea Media został oceniony jako najlepiej odpowiadający potrzebom klientów TUI Poland.
– TUI zdecydowało się na innowacyjne podejście do prezentacji oferty turystycznej poprzez wydanie Megalogów zamiast tradycyjnych Katalogów turystycznych – mówi Tomasz Opiela – CEO w Valkea Media SA – nasza koncepcja graficzna i merytoryczna wpisała się w ideę klienta i jesteśmy pewni, że spotka się z zainteresowaniem czytelników i klientów TUI.
Megalog to oryginalne połączenie treści katalogowej z formułą magazynu. Takie połączenie pozwala na pobudzenie wyobraźni klientów przekazując jednocześnie najważniejsze informacje w skondensowanej formie.