Logo

Marketing MIX

Frisco.pl reklamuje mobilne rozwiązania

Ponad sto autorskich nośników reklamowych w formie makiet samochodów Frisco.pl stanęło na ulicach stolicy w ramach najnowszej kampanii mobilnej promującej zakupy w tym e-supermarkecie. Każdy Frisco Van został wyposażony w wirtualne półki, z których warszawiacy przez miesiąc będą mogli nabywać różnorodne produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl. Promocję realizowaną na ulicach Warszawy wspiera kampania reklamowa w internecie, akcje mailingowe, działania PR i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej też konkurs organizowany na stronie e-sklepu we współpracy z Travelplanet.pl, w którym do wygrania są karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki.

– Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze, latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu – mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.  

Wirtualne sklepy samochodowe Frisco zostały rozmieszczone w ponad 100 lokalizacjach Warszawy o dużym natężeniu ruchu pieszego. Uruchomiona została również dedykowana strona z mapą wszystkich punktów akcji. Prowadzona kampania obejmuje też działania w Google Merchant i Adwords, mailingi do klientów, social media i PR.

– Nasza akcja pokazuje, jak naturalnie Frisco wpisuje się w zmieniające potrzeby konsumpcyjne współczesnych Polaków. Dzięki mobilnym rozwiązaniom mogą otrzymywać produkty o najwyższej jakości, nie tracąc przy tym czasu. Śmiało można powiedzieć, że dzięki Frisco zyskujemy dwie godziny na realizację swoich pasji – dodaje prezes Frisco.pl.

Wraz z uruchomieniem samochodowych sklepów Frisco.pl wprowadziło także nową zaawansowaną aplikację mobilną. Pobiera się ją na smartfony działające w systemie Android bądź iOS poprzez skanowanie odpowiedniego QR kodu bezpośrednio z Frisco Vanów. Można z nich kupić różnorodne artykuły spożywcze, w tym świeże warzywa i owoce, nabiał, słodycze i napoje skanując ich kod kreskowy czy robiąc zdjęcia wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Oferta obejmuje też produkty dla najmłodszych, chemię gospodarczą i środki czystości. Wybrane produkty zostaną zapamiętane w koszyku, a klienci będą mogli dokończyć swoje zakupy w dowolnym miejscu i czasie.