Logo

Marketing MIX

Siemens w Centrach Medycznych

Trwa kolejna kampania informacyjno – reklamowa Siemensa „Uciszszszum”. Tym razem Siemens motywuje do walki z szumami usznymi. Kampania informuje, że przewlekłe szumy uszne to problem 10-15% populacji. Aż 20 procent osób dotkniętych przypadłością określa ją jako uciążliwą na tyle, że utrudnia funkcjonowanie w życiu codziennym.
Siemens zachęca do odwiedzenia specjalnie oznakowanych punktów, gdzie można uzyskać porady specjalistów, którzy pomogą zdiagnozować tinnitus i znaleźć rozwiązanie do jego zwalczenia.

Spot eksponowany jest na ponad 200 ekranach LCD w 64 prywatnych placówkach medycznych w 13 polskich miastach, gdzie swoim zasięgiem dotrze do 1 mln Pacjentów. Placówki medyczne są miejscem szczególnego zaufania wśród Pacjentów, gwarantującym sukces kampanii.

Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest Biuro Reklamy BE Media, dysponujące czasem reklamowym w placówkach Lux Med na wyłączność Agencyjną.