Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na globalną obsługę full service firmy Luxoft na lata 2014/2015.
W ramach nawiązanej współpracy, Agencja S4 opracuje i wdroży globalną identyfikację wizualną Luxoft oraz przygotuje nowy koncept kreatywny dla marki. Do zadań S4 będzie należało wsparcie marketingowe dla oddziałów Luxoft na całym świecie. Komunikacja będzie kierowana do sektorów B2B, B2E.
Luxoft zajmuje się projektowaniem oprogramowania i outsourcingiem usług IT i posiada 20 oddziałów w 12 krajach na całym świecie, m.in.: w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wietnamie.
Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadają: Justyna Bąba – group account manager, Olga Karasińska – account manager, Gabriela Chrzęściewska-Ryka – project manager, Robert Michalik – strategic planning director, Katarzyna Kijas – senior strategic planner oraz team kreatywny: Agnieszka Meder – creative group head, Łukasz Wiśniewski – senior art director, Michał Przedlacki – senior art director, Jakub Smorawski – senior copywriter, Agnieszka Godlewska – senior copywriter.
Za przygotowanie i przeprowadzenie przetargu po stronie Luxoft odpowiadał Piotr Golczyk- Internet Marketing Manager.