29 maja odbyło się otwarcie nowoczesnego centrum handlowo-usługowego marcredo Center Kutno. Inwestorem i deweloperem obiektu jest elbfonds Development. W marcu spółka rozpisała przetarg na organizację otwarcia trzeciego obiektu marcredo Center, który powstawał w Kutnie. Koncepcja kreatywna Plej zdecydowała o wygranej w konkursie ofert. W ramach zlecenia Plej przygotowało także oficjalną konferencję prasową, która odbyła się w wieczór poprzedzający otwarcie marcredo Center.
Przez 4 dni w marcredo Center odbywały się koncerty, animacje dla dzieci, konkursy dla dorosłych (m. in.: metamorfozy klientów centrum) oraz pokazy kulinarne w wykonaniu gwiazdy „Master Chef” Daniela Hucika. Otwarcie zbiegło się z Dniem Dziecka i z tej okazji przygotowano szereg dodatkowych atrakcji dla najmłodszych klientów marcredo Center: koncert w wykonaniu Bladego Krisa, pokazy szczudlarzy, zabawy z postaciami bajkowymi, animacje na scenie, malowanie buziek, stoiska ze smakołykami i balonami oraz liczne konkursy odbywające się na scenie głównej.
Agencja Plej odpowiadała za kreację i realizację wydarzenia oraz kreację i produkcję materiałów btl stworzonych na potrzeby eventu, a także kampanii promocyjnej.