Logo

Marketing MIX

Nowa kampania agecji Publicis z Rodzinka.pl dla Orange

Najnowsza kampania agencji Publicis dla Orange zachęca do skorzystania z letniej oferty, atrakcyjnej dla wczasowiczów lubiących przygodę i wygodę. Przygotowane kreacje będą emitowane w telewizji.

– Na zbliżające się wakacje Orange oferuje to, co będzie nam niezbędne w podróży: bezpłatną nawigację Orange ułatwiającą dotarcie do wyznaczonych celów oraz nawet 10 GB transferu internetowego. O takim zestawie tatusiowie w czasach harcerstwa mogli tylko pomarzyć. Ludwik się pogubił, jednak wyprawa zakończy się szczęśliwie dzięki usługom Orange, z których w pełni korzystają pozostali członkowie Rodzinki.pl – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP i Polsat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Anna Cudna (Copywriter), Katarzyna Szadokierska (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Katarzyna Majewska (Producent) oraz Konrad Piasecki (Strategia). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Michalewicz (Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Spot telewizyjny można obejrzeć TUTAJ.