Logo

Marketing MIX

Nowa kampania Cukru Królewskiego

Na szczęście składają się drobne, ale pełne słodyczy gesty – przekonuje Cukier Królewski w animowanym spocie internetowym, inaugurującym nową kampanię wizerunkową marki, która w tym roku obchodzi swoje 15-lecie.

Film zrealizowany został metodą prostych rysunków z cukru, bez udziału lektora. Bohaterami animowanego klipu „Forever sweet”, są cukrowe postaci chłopaka i dziewczyny, sam film zaś jest zgrabną afirmacją miłości i codziennych, pełnych słodyczy gestów, z których jeden potrafi zażegnać niebezpieczeństwo i odwrócić los.

Emisja spotu internetowego wsparta zostanie w czerwcu kampanią pre-roll na wybranych portalach oraz kanałach tematycznych YouTube.pl. Kolejne odsłony całorocznej kampanii konsekwentnie oparte będą na idei „słodkich gestów”, jednak na chwilę obecną producent Cukru Królewskiego nie zdradza szczegółów.

Za komunikację zintegrowaną z naciskiem na ATL, BTL oraz kreacje spotów odpowiada agencja Havas Engage Warsaw. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Arena. Za prowadzenie fanpage`u odpowiedzialna jest agencja Opcom, natomiast komunikację PR prowadzi krakowska agencja Open Media.

Spot internetowy Cukru Królewskiego obejrzeć można TUTAJ.