Od maja do października Łódź promuje się nową niestandardową kampanią. W pięciu dużych miastach Polski zawisły kontekstowe billboardy, powstał też spot z udziałem łodzian i łódzkich artystów. Aplikacja oraz konkurs na najlepsze hasło promocyjne to kolejny element kampanii, której autorem jest MOSQI.TO.
– Aplikacja „Łódź Pozdrawia” ruszyła w poniedziałek, 30 czerwca. Można do niej wejść na fanpage’u Łodzi, MOSQI.TO czy profilu Łódź hipsterem miast. Do tej pory powstało już 160 plakatów. Po trzech dniach można już zaobserwować, że przeważają żartobliwe lub sympatyczne teksty – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
W konkursie może wziąć udział każdy, kto chce sam stworzyć reklamę Łodzi. Celem konkursu jest wyłonienie hasła reklamowego, które zostanie wykorzystane w październikowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii promującej Łódź. Konkurs trwa do 17 sierpnia.
Użytkownik aplikacji proponuje hasło reklamowe razem ze zdjęciem i zbiera głosy w aplikacji. Każdy może oddać 3 głosy dziennie. Po 18 sierpnia komisja konkursowa oceni najpopularniejsze prace oraz nagrodzi najbardziej kreatywne. Zwycięska praca zostanie opublikowana 1 września na profilu miasta Łódź, a na billboardzie zobaczymy ją miesiąc później.