Logo

Marketing MIX

Marka „Grześki” promuje się na samolocie LOT-u

Marka „Grześki” kontynuuje, rozpoczęty w konkursie „Gdzie Cię grześkość poniesie?” wątek lotniczy i zaprasza na loty „grześkim” samolotem, realizowane w ramach sieci połączeń europejskich. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Odrzutowiec w grześkich barwach – z logo marki „Grześki” widocznym po obu stronach kadłuba i  „czekoladowym” statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach. To pierwsza tego typu akcja promocyjna marek słodyczy w Polsce.

– Pojawienie się grześkich wafelków na stateczniku i kadłubie samolotu należącego do PLL LOT to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni”. Współpraca z LOT-em ma dla nas głębsze znaczenie – jest  to działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż obie marki działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego – polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku. Wykorzystując potencjał Grześków i LOT-u chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki”. Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta – mówi Beata Telega, Senior Brand Manager w  Colian Sp. z o.o.  

Obecne, wspólne działania marek „Grześki” i LOT-u stanowią kontynuację współpracy rozpoczętej kampanią promującą konkurs „Gdzie Cię grześkość poniesie?”. Obie te aktywacje realizowane są w ramach nowej strategii komunikacyjnej, opartej na idei grześkości i przesłaniu „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Za organizację i realizację akcji odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept.