Logo

Marketing MIX

Akcja specjalna Statoil – Festival Hot Doga

Od środy, 2 lipca, na ulicach Trójmiasta pojawił się samochód z logo Statoil. Jest to nietypowa akcja Statoil Fuel & Retail organizowana wraz z domem mediowym  Havas Media i agencją Youngers, mająca na celu promowanie produktów Statoil, a dokładnie festiwalu Hot  Dogów poza obrębem stacji.

W tym celu powstał specjalny samochód (Food Truck) wyposażony w odpowiedni sprzęt i wykwalifikowany personel, by pokazać się szerszemu gronu konsumentów z nową gamą produktów . W ofercie możemy znaleźć 6 rodzajów hot  dogów o ciekawie brzmiących nazwach jak: Wiking Pogromca, Zadziorny Szamo, Bawarski Obrońca, Szwedzki Mocarz, Wujek Sam czy Polski Husarz.

Statoil jako pierwszy odważył się podjąć tego typu działania. To również w jego ofercie jako pierwszy w menu pojawił się hot dog, który teraz jest powszechny na wszystkich stacjach i stał się nieodzownym produktem.
Start akcji pokrył się z jedną z najbardziej rozpoznawalnych imprez na otwartym powietrzu jaką jest Open’er Festival, gdzie obsługa Food Trucka liczy na sporą frekwencję ze strony uczestników festiwalu.

Akcja będzie miała charakter kroczący i obejmuje swoim działaniem okres letni. Pokrywa się ona również z akcją wakacyjną prowadzoną na wszystkich stacjach Statoil pod hasłem „Poczuj Lato”, gdzie można będzie wygrać szeroką pulę  atrakcyjnych nagród – w tym wysokiej klasy samochód osobowy. Do wygrania czeka ponad 260 000 nagród. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.