Logo

Marketing MIX

Nośniki Jet Line w ogólnopolskiej kampanii Wielkiej Pętli Wielkopolski

Blisko 690 km dróg wodnych,  szlak żeglugi śródlądowej rzekami: Wartą, Notecią, a następnie Kanałem Górnonoteckim przez jezioro Gopło, Kanał Ślesiński i powrót do Warty i Noteci. Poznajcie Wielką Pętlę Wielkopolski.

W lipcu na wielkoformatowych tablicach Motorway trwa kampania promująca Wielką Pętlę Wielkopolski, czyli turystyczną atrakcję idealną na krótsze i dłuższe wakacyjne wypady. Jest to część całorocznych działań promocyjnych, które na zlecenie Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej prowadzi agencja pr Tarraya S.A.  

– Zadaniem naszych tablic Motorway jest przeniesienie informacji o marce czy usłudze do osób, które są w określonym miejscu i w określnym czasie. Kampania Wielkiej Pętli Wielkopolski to bardzo dobry przykład wykorzystania tej możliwości outdooru, jaką jest geolokalizacja. Wykorzystujemy większy wakacyjny ruch na drogach po to, aby poinformować o atrakcji turystycznej osoby, które w lipcu będą podróżować właśnie w kierunku tego regionu – mówi  Renata Zapalska, Konsultant OOH w Jet Line.

Nośniki Motorway 12×4 m do kampanii, na podstawie rekomendacji Jet Line, zaplanowała agencja Tarraya. Tablice są zlokalizowane przy drogach ekspresowych i autostradach prowadzących do Wielkopolski. Kampania trwa do końca lipca.