Logo

Marketing MIX

Małgorzata Socha twarzą kampanii Sunbites

Rodzina lekkich przekąsek Sunbites powiększa się o nowy produkt – wielozbożowe chipsy o smaku Wiosennej Cebulki lub Słonecznej Papryki. Kampania promocyjna, której twarzą jest popularna polska aktorka, Małgorzata Socha, rusza 14 lipca 2014 roku.

– Podobnie jak wiele współczesnych kobiet pracuję na kilku etatach. Jestem mamą, żoną, aktorką, modelką, szefem kuchni, a nawet psychologiem. Ciągłe życie w ruchu sprawia, że zdarza mi się podjadać między posiłkami. Wielozbożowe chipsy Sunbites to mój pomysł na lekką i pyszną przekąskę podczas zabieganego dnia. Z przyjemnością sięgam po nie, aby naładować akumulatory. Ich siła tkwi w zbożach, dzięki czemu są źródłem cennego błonnika, oraz aromatycznych przyprawach, które nadają im wyrazisty smak – powiedziała Małgorzata Socha.

Kampania będzie obejmowała emisję spotów reklamowych w telewizji, kampanię billboardową w ośmiu miastach oraz kampanię internetową, a także akcje samplingowe, materiały promocyjne w punktach sprzedaży i działania PR. Spot promujący wielozbożowe chipsy jest dostępny na kanale marki na YouTube. Sunbites wprowadził na rynek również wielozbożowe paluszki. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży. Chipsy Sunbites o smaku Wiosennej Cebulki lub Słonecznej Papryki zostały zapakowane w kolorowe opakowania o wadze 60 i 110 g. Mniejsze opakowanie łatwo zmieści się do torebki.