Logo

Marketing MIX

MOSQI.TO przekona do inwestowania z Noble Funds TFI

Noble Funds TFI wybrało agencję na obsługę działań marketingowych w Internecie. Agencja MOSQI.TO pomoże przekonać Polaków do inwestowania w fundusze inwestycyjne.

MOSQI.TO wygrało przetarg na stałą obsługę online funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Noble Funds TFI z grupy Getin Noble Bank S.A. Agencja odpowiedzialna będzie za realizację strategii sprzedażowej i bieżącą obsługę Noble Funds TFI.

W czerwcu ruszyła pierwsza kampania online, mająca przybliżyć Polakom lokowanie środków w fundusze inwestycyjne. Komunikacja opiera się na pełnej dostępności, wygodzie i mobilności, którą oferuje firma za pomocą innowacyjnej usługi na rynku – Noble Funds Online.

– Noble Funds Online to nie tylko nowoczesny sposób w zakresie zarządzania swoimi funduszami inwestycyjnymi, zintegrowany z płatnościami internetowymi, ale również nowe podejście do relacji z klientami, którzy potrzebują transparentnych rozwiązań dostępnych w każdej chwili z dowolnego miejsca na świecie. Działania komunikacyjne prowadzone wspólnie z agencją MOSQI.TO będą wspierały ofertę zarówno w kanale online jak i mobilnym – mówi Monika Chwiedziewicz, szef projektu Noble Funds Online, dyrektor rozwoju e-biznesu i marketingu.

Noble Funds TFI to kolejny klient z branży finansowej w portfolio MOSQI.TO. Dołączy do takich kontrahentów, jak ING Bank, ING Usługi Finansowe, mBank czy Euronet.