Logo

Marketing MIX

Ambientowa kampania polskiej aplikacji społecznościowej SeeU

Nie Facebook  i inne media społecznościowe, ale liczne eventy i nietypowe imprezy sportowe stały się główną formą promocji darmowej polskiej aplikacji SeeU. Ekstremalne sporty, filmujące drony i najnowsze technologie wspomagają aplikację SeeU, która właśnie w taki sposób zachęca młodych ludzi do aktywnego spędzania wolnego czasu i częstszego spotykania się w realnym świecie.

Dość nietypową jak na branżę IT i nowych technologii kampanię promującą najnowszą polską aplikację społecznościową SeeU realizuje jej twórca – łódzka firma Paplus.

Ta darmowa aplikacja na rynku pojawiła się na początku czerwca br. i jest już dostępna na najpopularniejszych systemach mobilnych (Android, iPhone i Windows Phone), a wkrótce także na przeglądarkach internetowych. SeeU nie tylko doskonale łączy dwa światy: realny i wirtualny, ale przede wszystkim ułatwia i usprawnia spotykanie w realu licznych znajomych z wirtualnych społeczności. Dzięki zaawansowanym mechanizmom SeeU umożliwia odnajdywanie znajomych i pokazuje gdzie przebywają w danej chwili, a także użytkownicy mogą zobaczyć na mapie wszystkie wydarzenia, w których biorą udział ich znajomi. Główne hasło kampanii promującej aplikację brzmi „SeeU – Odnajdź znajomych w miejskiej dżungli”

– Aplikacja SeeU powstała, aby jak najbardziej usprawnić umawianie się i spotykanie ze swoimi znajomymi na imprezach, koncertach czy różnego rodzaju wydarzeniach. Jest swego rodzaju łatwym i szybkim w użyciu kieszonkowym organizerem  dedykowanym wszystkim tym, którzy preferują aktywny sposób spędzania wolnego czasu – wyjaśnia Małgorzata Furtak z firmy Paplus.

Dlatego też firma Paplus promuje SeeU podczas różnego rodzaju imprez skłaniających użytkowników do aktywnego uczestnictwa i wypoczynku.

Twórcy aplikacji SeeU chętnie angażują się w różne projekty sponsorując między innymi załogę SeeU Team biorącą udział w międzynarodowym rajdzie Breslau Poland Rallye zwanym też Dakarem Północy. Poza twardą rywalizacją na rajdowych trasach poligonów wojskowych, SeeU partneruje też „Projektowi Plaża” telewizji TVN, odwiedzając w kolejne wakacyjne weekendy najpopularniejsze nadmorskie kurorty i zapewniając plażowiczom aktywną rozrywkę. Przy okazji tej trasy promocyjnej powstał też specjalny film promujący aplikację SeeU – zobacz TUTAJ.

Więcej informacji o działaniach promocyjnych dla aplikacji SeeU na stronie: www.seeu.eu