Logo

Marketing MIX

Jakub Zagórski nowym dyrektorem marketingu i komunikacji Skanska

Jakub Zagórski od 7 lipca br. pełni obowiązki dyrektora marketingu i komunikacji w spółce Skanska realizującej innowacyjne projekty mieszkaniowe w Polsce. Do jego obowiązków należy kierowanie komunikacją na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy oraz budowanie strategii marketingowej dla poszczególnych inwestycji.

Jakub Zagórski dotychczas związany był ze spółką Skanska będącą wiodącym deweloperem biurowym w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jako manager ds. zrównoważonego rozwoju w Skanska CDE zajmował się wdrożeniem strategii zrównoważonego rozwoju i innowacyjnego podejścia do projektowania obiektów biurowych w Polsce, Czechach, na Węgrzech i w Rumunii.

Wcześniej odpowiadał za strategię komunikacyjną Skanska Property Poland oraz przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych dla inwestycji komercyjnych spółki. Do Skanska dołączył w 2011 roku. Jest ekspertem w zakresie zarządzania, budowania tożsamości marketingowej, także w obszarze Internetu i mediów społecznościowych.

Jakub Zagórski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Ukończył także program MBA Szkoły Głównej Handlowej realizowany we współpracy z University of Quebec at Montreal.