Zespołem Community Managerów w Grupie Płodni.com od połowy lipca 2014 roku kieruje Anna Prętka, która w ramach struktur agencji awansowała na stanowisko szefa Działu Social Media. Będzie ona odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji dla najważniejszych klientów Grupy, a także za nadzór, koordynację i rozwój prac działu.
Nowa szefowa będzie zarządzać siedmioosobowym działem SM, a także koordynować tworzenie i realizację strategii działań w kanałach social media dla klientów Agencji. Wraz z zespołem zadba o ich kompleksową obsługę, będzie również odpowiedzialna za rozwój działu oraz rozbudowę jego portfolio. – Rosnące portfolio naszych Klientów i tym samym rozwój agencji spowodował konieczność zmian i rekrutowania nowych, silnych managerów. Tak dynamiczny rozwój mediów społecznościowych spowodował, że stały się one ważnym narzędziem w strategiach komunikacji marketingowej. Jako agencja zobligowani jesteśmy, aby dla naszych Klientów stale śledzić trendy w social media, rekomendować najbardziej optymalne rozwiązania dopasowane indywidulanie do ich potrzeb i integrować je z pozostałymi działaniami, które realizujemy w ramach marketingu 360 stopni – mówi Radosław Włoczewski, partner zarządzający Grupy Płodni.com.
Do tej pory Anna Prętka zajmowała stanowisko Senior Community Managera w Agencji Marketingowej Płodni.com i była odpowiedzialna między innymi za obsługę klientów z branży e-commerce i FMCG takich jak: Bols – CEDC, Merlin.pl, Kupiec, Kubuś – Grupa Maspex. Uczestniczyła w budowaniu i realizowaniu strategii komunikacji i obecności marek w social media oraz dbała o spójność narracji. Zajmowała się również monitorowaniem mediów społecznościowych i trendów w branży SM.
Przed dołączeniem do zespołu Grupy Płodni.com Anna Prętka pracowała między innymi w działach marketingu i reklamy firm z branży FMCG i modowej. Była też związana z jedną z lokalnych stacji telewizyjnych, gdzie zajmowała się produkcją programów.