Logo

Marketing MIX

San Markos z Euronet – nowa kampania wpłatomatów

Rozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej dla sieci Euronet Polska, która została przygotowana przez agencję reklamową San Markos. Tym razem na rynek zostały wprowadzone nowe funkcjonalności dostępne we wpłatomatach Euronet. Działania będą realizowane do końca sierpnia.

Kampania realizowana przez agencję San Markos dla Euronet Polska będzie trwała od lipca do sierpnia. Główne hasło kampanii to: „Mój nowy wpłatomat. Dużo więcej możliwości”. Celem działań jest zakomunikowanie wprowadzenia przez Euronet nowych funkcjonalności dostępnych w sieci ich wpłatomatów. Dzięki nowej funkcjonalności Klienci zyskują możliwość zdefiniowania wpłat do 7 rachunków, dla których mogą wprowadzić nazwy, sprawdzenia historii transakcji online oraz możliwość wpłaty na zdefiniowane rachunki przez wskazane osoby (brak limitów co do liczby wpłacających). Komunikacja kierowana jest do przedsiębiorców.

Agencja San Markos w swoich działaniach postawiła na uczłowieczenie wpłatomatów i przedstawienie ich w świetle użytecznych, pomocnych urządzeń. W prowadzonych działaniach reklamowych w znacznym stopniu będą wykorzystywane formaty online, bannery, emailingi oraz smarticle.