Logo

Marketing MIX

71. Tour de Pologne na wielkim formacie Cityboard Media

Tour de Pologne wystratuje 3 sierpnia z Placu Wolności obok Stoczni Gdańskiej, a w największych miastach Polski już trwa intensywna kampania promująca to największe sportowe wydarzenie roku. Na 350 cityboardach i 30 supercityboardach m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Bydgoszczy, Kielcach, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i na Śląsku są eksponowane wielkoformatowe reklamy wyścigu. Cityboard Media od lat, jako patron mediowy, wspiera Czesława Langa i jego ekipę w promocji tych prestiżowych zawodów.

Tegoroczny Tour jest wyjątkowy – start w Gdańsku symbolicznie wpisuje się w obchody 25-lecia niepodległej Polski. Przed kolarzami trudna trasa 1200 kilometrów, złożona z 7 etapów. Nie zabraknie górskich odcinków i morderczych podjazdów w polskich i słowackich Tatrach. A o ostatecznej kwalifikacji zadecyduje ostatni etap 9 sierpnia w Krakowie na Rynku Głównym, gdzie odbędzie się spektakularna „czasówka”.

Tysiące osób na trasie i miliony przed telewizorami będą kibicowały najlepszym kolarzom świata, którzy na zaproszenie Lang Team biorą udział w wyścigu. Zarówno dla Polski, jak i miast oraz regionów, które odwiedza Tour de Pologne to doskonała reklama – to jeden z najważniejszych wyścigów na świecie, a relacje są emitowane w największych telewizyjnych kanałach sportowych i ogólnoinformacyjnych.

Tour de Pologne to wielkie sportowe zawody, ale także liczne imprezy towarzyszące i skuteczna promocja zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej.