Logo

Marketing MIX

Darmowe WI-FI na citylightach Clear Channel

1 sierpnia wystartowała kampania outdoorowa Coca Coli realizowana przez Clear Channel Poland. Wykorzystuje nośniki typu Citylight z sieci dedykowanej City YOUNG oraz powierzchnie SuperNet 6×3 w 11 głównych aglomeracjach. Kampania potrwa miesiąc.

Na 35 powierzchniach typu Citylight będących własnością Clear Channel Poland zostało zainstalowanych 35 urządzeń umożliwiających dostęp do szybkiego Internetu za pomocą technologii Wi-Fi. Połączenie urządzeń w jedną, centralnie zarządzaną sieć umożliwia wyświetlanie użytkownikom dedykowanego ekranu startowego (tzw. „bramki”), który wyświetla się po podłączeniu do sieci Wi-Fi o nazwie „Coca-Cola Free Wi-Fi”. W celu uzyskania połączenia z Internetem, należy obejrzeć film umieszczony na „bramce” (która przenosi bezpośrednio na www.powiedztopiosenka.pl). Wszystkie urządzenia są monitorowane, system dostarcza informacji na temat liczby użytkowników.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.