Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną firmy. Działania rebrandingowe są efektem dynamicznego rozwoju agencji, oferującej obecnie pełen wachlarz usług komunikacji marketingowej.
– Allegro często kojarzone jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo, że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt – chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla marek – mówi Anna Gogacz, Dyrektor Generalna agencji Allegro.
Jednym z elementów rebrandingu jest nowy logotyp firmy, który nawiązując do typografii i kolorystyki poprzedniego, uzyskał obecnie bardziej nowoczesny i prosty charakter. Uzupełnieniem logotypu jest tagline „Smart Communications”, który pełni podwójną rolę, będąc jednocześnie zapewnieniem o skuteczności działań agencji oraz akronimem przedstawiającym metodykę jej pracy.
Gruntowną zmianę przeszła również strona internetowa www.allegro.com.pl. Charakteryzuje ją obecnie minimalistyczny design oraz prosty, przyjazny użytkownikowi układ treści. Witryna jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi, a poza najważniejszymi informacjami dotyczącymi firmy, zawiera portfolio wybranych projektów.
Allegro zatrudnia obecnie 40 pracowników, których doświadczenie zawodowe pokrywa cały zakres kompetencji z dziedziny komunikacji marketingowej. Interdyscyplinarne zespoły projektowe oferują dedykowane rozwiązania w oparciu o metodykę Smart Communications. Firma jest obecna na polskim rynku od 1992 r. i w tym czasie zrealizowała kilkaset projektów marketingowych dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw oraz organizacji.