Logo

Marketing MIX

Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną firmy

Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną firmy. Działania rebrandingowe są efektem dynamicznego rozwoju agencji, oferującej obecnie pełen wachlarz usług komunikacji marketingowej.

– Allegro często kojarzone jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo, że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt – chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla marek – mówi Anna Gogacz, Dyrektor Generalna agencji Allegro.

Jednym z elementów rebrandingu jest nowy logotyp firmy, który nawiązując do typografii i kolorystyki poprzedniego, uzyskał obecnie bardziej nowoczesny i prosty charakter. Uzupełnieniem logotypu jest tagline „Smart Communications”, który pełni podwójną rolę, będąc jednocześnie zapewnieniem o skuteczności działań agencji oraz akronimem przedstawiającym metodykę jej pracy.

Gruntowną zmianę przeszła również strona internetowa www.allegro.com.pl. Charakteryzuje ją obecnie minimalistyczny design oraz prosty, przyjazny użytkownikowi układ treści. Witryna jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi, a poza najważniejszymi informacjami dotyczącymi firmy, zawiera portfolio wybranych projektów.

Allegro zatrudnia obecnie 40 pracowników, których doświadczenie zawodowe pokrywa cały zakres kompetencji z dziedziny komunikacji marketingowej. Interdyscyplinarne zespoły projektowe oferują dedykowane rozwiązania w oparciu o metodykę Smart Communications. Firma jest obecna na polskim rynku od 1992 r. i w tym czasie zrealizowała kilkaset projektów marketingowych dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw oraz organizacji.