Logo

Marketing MIX

Bank Zachodni WBK w 2015 r. zmienia się w Santandera

Bank Zachodni WBK planuje rebranding, by w 2015 roku działać pod marką hiszpańskiego właściciela – jako Santander.

– O planach związanych z rebrandingiem informujemy już od pewnego czasu, planujemy przeprowadzić go w ciągu półtora roku. Wówczas minie pięć lat od naszego wejścia do Grupy Santander – mówi dla OOH magazine Artur Sikora, Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Banku Zachodnim WBK. – Proces zastąpienia marki chcemy przeprowadzać powoli i stopniowo, aby nasi klienci mieli czas na przyzwyczajenie się do tej zmiany. Systematycznie prowadzimy także badania nad marką i w efekcie już teraz staramy przybliżyć klientom markę naszego akcjonariusza. W komunikacji marketingowej stosujemy od prawie roku logo, które podkreśla przynależność Banku Zachodniego WBK do Grupy Santander – dodaje Artur Sikora.

O BZ WBK pisaliśmy w kontekście ostatniej kampanii marki z udziałem Kevina Spaceya (więcej szczegółów TUTAJ).