Logo

Marketing MIX

„Zero Barier – Polska bez ograniczeń” – pierwszy spot TV

Fundacja Zero Barier, specjalizująca się w kompleksowej komunikacji z osobami niepełnosprawnymi oraz promocją aktywnego wypoczynku, przygotowała pierwszy spot telewizyjny skierowany do osób niepełnosprawnych, który wykorzystuje jednocześnie kanały komunikacji z osobami niewidomymi oraz niesłyszącymi. W przekazie oprócz tłumaczenia treści w języku migowym zastosowano również napisy informacyjne oraz audiodeskrypcję.

Kampania społeczna „Zero Barier – Polska bez ograniczeń” skierowana jest do osób niepełnosprawnych i ich otoczenia. Promuje stronę internetową www.zerobarier.pl poświęconą miejscom turystycznym przyjaznym niepełnosprawnym. Bohaterami kampanii są osoby, które swoim przykładem pokazują, że niepełnosprawni mogą
i chcą być aktywni. W ramach projektu, na platformie wspolnyprojekt.pl  zbierane są także środki na wydanie drugiej edycji drukowanej wersji przewodnika turystycznego dla niepełnosprawnych „Zero Barier – Polska bez ograniczeń”.  

– W Polsce ciągle rzadko stosuje się przemyślaną i zintegrowaną komunikację z osobami niepełnosprawnymi. Mało kto zdaje sobie sprawę, że wg danych GUS niepełnosprawnych jest w naszym kraju ponad 4,7 mln osób (czyli ponad 12 % społeczeństwa), z czego prawie 3 mln to osoby z dysfunkcjami ruchu, 1,5 mln to osoby niewidome i słabo widzące, 450 tys. to osoby niesłyszące. Mało też jest specjalistów w tej dziedzinie, dlatego nasza fundacja doradza firmom i instytucjom w skutecznej komunikacji z osobami  z różnymi rodzajami dysfunkcji – powiedział Maciej Niepogodziński, prezes Fundacji Zero Barier.

W lipcu i sierpniu materiał emitowany będzie na antenie stacji TVN.  Link do spotu „Zero Barier – Polska bez ograniczeń” TUTAJ.