Logo

Marketing MIX

adidas Predator z pierwszą interaktywną grą na Instagramie

Pierwsza na świecie gra na Instagramie powstała w ramach kampanii butów adidas Predator Instinct. Ten model butów przeznaczony jest dla graczy, którzy wszystkie swoje zmysły nastawiają na zwycięstwo.
 
Cała rozgrywka będzie odbywać się na oficjalnym koncie adidas Polska na Instagramie (@ADIDAS_PL), gdzie w galerii profilu użytkownik będzie mógł odnaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct. To właśnie te ostatnie dziewięć zdjęć będzie kluczowe dla uczestnika zabawy, bo na każdym z nich adidas otaguje profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia.

Zadaniem uczestnika gry będzie odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Dla ułatwienia, adidas ponumerował zdjęcia tak, by użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić.

Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygrywa buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób wygrywa piłki od producenta.

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców, którzy aktywnie korzystają z mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych, a samo wyzwanie wystartuje 25 sierpnia i potrwa do 3 września. Codziennie o godzinie 11 startować będzie kolejny etap gry z zupełnie nowym hasłem.

Konkurs rozpoczyna się w poniedziałek, 25.08 na oficjalnym koncie adidas Polska (@ADIDAS_PL) i potrwa do 3.09.