Logo

Marketing MIX

Dekoral zmieni kolor Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie?

30 sierpnia pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawi się instalacja OOH wykorzystująca niestandardowe, kreatywne nośniki. Kampanię realizuje agencja Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral, w celu promocji narzędzia do samodzielnego doboru kolorów wnętrz – Wizualizer 2.0 Dekoral.

Instalacja będzie składała się z częściowo zakolorowanych szyb z obrysem Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, zainstalowanych w specjalnych ramach. Przy spojrzeniu pod odpowiednim kątem przechodzień zobaczy PKiN w nowych kolorach z palety Dekoral Fashion: lazurowy szantung, cytrynowy tiul, żakardowy amarant, soczysta pomarańcza oraz tweedowa zieleń. Ponadto prezentowane będą informacje nawiązujące do ogólnopolskiej akcji badawczej Kolorowa Polska zrealizowanej przez Dekoral Fashion .

Ta niestandardowa kampania, przygotowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy, promuje aplikację internetową Wizualizer 2.0 Dekoral umożliwiającą dobór kolorów do dowolnych wnętrz. W aplikacji dostępnych jest wiele zdjęć, ale co najciekawsze każdy użytkownik może sprawdzić jak może wyglądać w innym kolorze jego własne wnętrze używając do tego własnego zdjęcia. Aplikacja jest intuicyjna. Efekty bardzo realistyczne. Jest to najbardziej zaawansowane tego rodzaju narzędzie na rynku.

Akcja ambientowa z nośnikami OOH będzie odbywała się cały weekend 30 i 31 sierpnia.

Kampania obejmie wspomniane niestandardowe nośniki OOH, SEM, display, emisję na Facebook oraz remarketing.

Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).