Logo

Marketing MIX

Peppermint startuje z kampanią dla firmy PILOT

Pod hasłem „Frixion zaczarowana Kraina”, wystartowała kampania reklamowa firmy PILOT przygotowana przez agencję Peppermint. Działania reklamowe potrwają do końca września.

Peppermint opracowała kompleksową strategię działań komunikacyjnych dla serii długopisów marki PILOT. W ramach kampanii została przygotowana strona www.konkurspilot.pl wraz konkursami: Skarbiec i Wyczaruj sobie nagrody. Agencja stowrzyła również kreacje do kampanii w internecine, a także do materiałów POS.

– Celem kampanii jest podkreślenie unikalnej jakości produktów z całego portfolio firmy Pilot. Ponieważ głównymi odbiorcami działań reklamowych są dzieci i młodzież, postanowiliśmy zastosować mechanizm konkursowy w postaci zabawy, która angażuje i pobudza wyobraźnię – tłumaczy Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji Peppermint. – W konkursie można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, które przyznaje specjalnie powołane jury, skladające się z przedstawicieli firmy PILOT.

Kampania potrwa do 28 września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OAN.

Zespół projektowy:
Łukasz Gujski – Strategy Director, Marcin Piwnicki – Creative Director, Ewa Cymer – Copywriter, Łukasz Nosek – Art Director, Dominika Parol – Senior Account Manager