W kluczowych dla biznesu warszawskich lokalizacjach pojawiły się hostessy przebrane w świąteczne „Mikołajki” zapraszające na Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Akcja prowadzona była dziś rano m.in. na Al. Prymasa Tysiąclecia i Alejach Jerozolimskich i spotkała się z żywym zainteresowaniem i zaskoczeniem – zarówno kierowców, jak i przechodniów.
– Choć lato nie dało jeszcze o sobie zapomnieć, wrzesień w branży reklamowej to najlepszy czas na pierwsze zamówienia gadżetów świątecznych. Chcemy przypomnieć o tym marketerom i zaprosić ich na nasze targi w EXPO XXI, które stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z najświeższą ofertą upominków – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora targów.
Akcja ambientowa realizowana jest na terenie Warszawy.
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających.
Bezpłatna rejestracja – KLIKNIJ.