Logo

Marketing MIX

III Forum Sprzedaż & Marketing B2B

III Forum Sprzedaż & Marketing B2B odbędzie się 3-4 grudnia 2014 w hotelu Marriott w Warszawie.
To jedno z najważniejszych spotkań praktyków marketingu i sprzedaży B2B

Według raportu B2B Buyer Behavior Survey 2014:
• 72 % respondentów wykorzystuje social media w poszukiwaniu informacji o produktach i rozwiązaniach
• 61 % potwierdza, że wybrał dostawcę, który przedstawił ciekawe treści
• 65% twierdzi, że content ma decydujący wpływ na decyzję biznesową
• 53% mocniej niż wcześniej opiera się na pozytywnych rekomendacjach
A czy Ty wykorzystujesz w pełni potencjał nowych rozwiązań?

Biorąc udzial w Forum uczestnicy będą mieli okazję:

• Spotkać się z Heidi Taylor – zdobywczynią tytułu „2013 Marketer of the Year” przyznanego przez Chartered Institute of Marketing oraz zwyciężczynią „Professional Services marketing category winner” W RAMACH DOROCZNEJ MARKETING EXCELLENCE AWARDS

• Dowiedzieć się jakie korzyści w praktyce przynosi lead generation & nurturing program – skorzystaj z doświadczeń Lucii Camareny, Business Marketing Lead Large Enterprise w Telefónica /Germany

• Poznać rozwiązania, które zwiększają sprzedaż w Saint Gobain, Plastivan, Funai Electric Europe

• Postawić na content i sprawdzić jak z sukcesem zarządza treściami COMARCH, PORTA KMI POLAND, LEROY MERLIN

• Sprawdzić jak wykorzystać programy lojalnościowe i eventy do budowania owocnych relacji biznesowych

• Zadbać o pozytywne doświadczenia w każdym z kanałów komunikacji w dobie OMNI-CHANNEL
Ponad 100 uczestników, 22 prelegentów, 2 gości specjalnych, sesje równoległe! JEDYNE TAKIE WYDARZENIE.

Zgłoszenia udział na www.b2b-forum.pl

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.