Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Rozwiązania Digital Signage mają szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie niezbędne jest przekazanie aktualnej oraz dynamicznej informacji reklamowej. Systemy DS mają wiele niewątpliwych zalet, dzięki którym stają się niepodważalnym konkurentem w obszarze nowoczesnych nośników reklamy. Kluczową zaletą rozwiązań Digital Signage jest przede wszystkim możliwość aktualizacji przekazu oraz treści poprzez Internet oraz szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie – w jednej lub wielu lokalizacjach. O tych oraz wielu innych możliwościach systemów DS, będą rozmawiać branżowi liderzy oraz eksperci.
DIGITAL SIGNAGE SUMMIT odbędzie się 19 marca 2015 r. w Warszawie.
Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas wydarzenia:
• Nowe technologie oraz trendy w obszarze reklamy oraz komunikacji cyfrowej;
• Nowoczesne nośniki Digital Signage;
• Źródła sygnału DS – odtwarzacze, serwery;
• Systemy dystrybucji;
• Budowa oraz obsługa sieci DS;
• Digital Signage Content – treść;
• Oprogramowanie do kreacji, zarządzania i modyfikowania treści;
• Systemy INDOOR oraz OUTDOOR
• Systemy do zarządzania siecią DS
• Liczniki spojrzeń oraz nakładki dotykowe
• Rynek reklamy Digital Signage
• DS jako własny kanał komunikacji
• Możliwości wykorzystania Digital Signage w poszczególnych branżach.
Więcej informacji na stronie.
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, ilość miejsc jest ograniczona.
Uczestnikom konferencji organiztor zapewnia przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.
Kontakt z organizatorem TUTAJ.
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.