Stowarzyszenie Branży Eventowej po raz czwarty zainicjowało świąteczną akcję charytatywną Elfy SBE. Finał akcji, której celem jest pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, odbył się podczas spotkania wigilijnego 17 grudnia br. w warszawskim Klubie Space.
Tegoroczne spotkanie wigilijne Stowarzyszenia Branży Eventowej rozpoczęło przemówienie nowo wybranej Prezes Zarządu SBE. Marta Dunin-Michałowska oficjalnie powitała nowe firmy w szeregach SBE oraz oficjalnie przedstawiła nowo wybrany Zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej. Następnie, Prezes Zarządu omówiła kluczowe projekty, jakie Stowarzyszenie Branży Eventowej realizować będzie w 2015 roku. W imieniu władz Stowarzyszenia, złożyła także wszystkim obecnym życzenia świąteczne i podziękowała za zaangażowanie w akcję charytatywną Elfy SBE.
Stowarzyszenie Branży Eventowej działa przede wszystkim na rzecz branży spotkań: jej profesjonalizacji oraz integracji. Jednak niezależnie od działalności statutowej, za nasz obowiązek uznajemy wspieranie najbardziej potrzebujących – powiedziała Marta Dunin-Michałowska. Tegoroczna akcja była już czwartą zbiórką darów dla najuboższych dzieci, organizowaną w okresie świątecznym przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. W tym roku SBE wsparło częstochowskie Stowarzyszenie Pielęgniarsko-Opiekuńcze „Z Ufnością w Trzecie Tysiąclecie” oraz jego podopiecznych w Ośrodku „Ufność” – jednym z dwóch ośrodków w Polsce, opiekującym się najmłodszymi, porzuconymi dziećmi.
Podczas wieczoru zebraliśmy wiele darów, m.in. środki pielęgnacyjne dla niemowląt, pieluszki, żywność, sprzęt AGD oraz liczne zabawki. Wielu uczestników spotkania, obok przekazania pomocy w formie najpotrzebniejszych towarów, wsparło Ośrodek „Ufność” finansowo – podsumowała akcję Olga Zasadzka-Krzemińska, Wiceprezes Zarządu SBE.
Atrakcją artystyczną wieczoru wigilijnego Stowarzyszenia Branży Eventowej była przygotowana przez grupę FairPlayCrew komedia taneczna „Amatorologia”.
Partnerami spotkania byli: SPACE Club, FairPlayCrew, Alex Deco, Agencja Power, DJ&Sax, Evenea oraz Marcin Mozert. Patronami medialnymi wydarzenia zostali: portal MeetingPlanner.pl, miesięcznik MICE Poland oraz portal Eventmapa.pl.