Żabka Polska na 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wyprodukowała specjalne „Kubki dobrych uczynków”, które własnoręcznie zaprojektował Jurek Owsiak. Kubki będzie można kupić już od 31 grudnia 2014 roku, a od 5 stycznia 2015 w sieciach Żabka i Freshmarket będzie prowadzona także zbiórka na WOŚP. W tym roku Orkiestra pomoże dzieciom na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych, a także zainwestuje w opiekę medyczną dla seniorów. W akcję zaangażowanych jest kilkanaście tysięcy ajentów i sprzedawców sieci Żabka i Freshmarket, Całkowity dochód ze sprzedaży i zbiórki zasili konto WOŚP-u.
Wspólnie z Firmą Żabka Polska wymyśliliśmy ideę „Kubków dobrych uczynków”, których sprzedaż nie tylko wesprze najbardziej potrzebujących, ale każdego dnia będzie przypominać nam o tym, że wspólnie możemy zmieniać świat i robić wiele dobrego. Żabka Polska gra z nami niemal od początku, zaangażowanych jest co roku kilkanaście tysięcy ajentów, sprzedawców oraz pracowników. Dziękuję wszystkim i liczę, że i tym razem to będzie niesamowity finał – komentuje Jurek Owsiak.
W tym roku oprócz standardowej zbiórki pieniędzy do skarbonek WOŚP-u, we wszystkich sklepach Żabka i Freshmarket dostępne będą także unikatowe „Kubki dobrych uczynków” zaprojektowane przez Jurka Owsiaka. Koszt jednego wynosić będzie 14,99 złotych, a całkowity dochód ze sprzedaży gadżetów zostanie przeznaczony na działalność Fundacji. Kubki trafią do sklepów już 31 grudnia 2014r.
Żabka Polska niemal od początku współpracuje z fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ciągu ostatnich 5 lat ajenci oraz sprzedawcy zebrali na rzecz Fundacji blisko 1,5 mln złotych. Firma angażuje się również w dodatkowe akcje, organizowane przez Jurka Owsiaka m.in. STOP POWODZIOM.
– 23. Finał WOŚP będzie dla naszych Klientów wyjątkowy. Wspólnie z ajentami oraz sprzedawcami sklepów Żabka i Freshmarket będziemy zbierać fundusze dla potrzebujących dzieci i seniorów, jednocześnie po raz pierwszy oferujemy możliwość wsparcia Fundacji poprzez zakup „Kubka dobrych uczynków”. Liczymy na to, że
i tym razem pobijemy swój własny rekord i zbierzemy jeszcze więcej pieniędzy niż w ubiegłym roku – komentuje Jacek Spychała, Dyrektor ds. Public Relations.