Już ponad 150 wystawców potwierdziło udział w 7. edycji targów skierowanych do firm z szeroko pojętego rynku reklamy. W tym gronie pojawi się liczna grupa „debiutantów”.
9 i 10 września w Warszawie odbędzie się prawdziwe święto branży reklamowej. Setki gadżetów reklamowych, najnowsze modele maszyn drukujących i przyciągające uwagę oryginalnym wzornictwem opakowania – to wszystko będzie czekać na odwiedzających Centrum Expo XXI. Wśród wystawców prezentujących najciekawsze pomysły, a także rozwiązania reklamowe pojawią się importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, dostawcy mediów i maszyn, producenci POS oraz opakowań.
Poniżej przedstawiamy sylwetki pierwszych debiutantów na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.
Gadżet niejedno ma imię
Rosnące zainteresowanie wydarzeniem przekłada się na zwiększającą się liczbę firm o szerokim spectrum działania, które dołączają do grona wystawców targowych. Jedną z nich jest Guapa Produkcja. Z linii produkcyjnej firmy schodzą artykuły kosmetyki samochodowej oraz gospodarstwa domowego: gąbki i ścierki samochodowe z mikrofibry, rękawice, mopy, a także zestawy do sprzątania. Należy podkreślić, iż gro z wyżej wymienionych produktów może być bardzo atrakcyjnym gadżetem reklamowym. Guapa może pochwalić się realizacjami artykułów reklamowych dla takich marek jak: AXA, BMW, Mercedes, Toyota, Seat, Opel, ponadto firm farmaceutycznych, warsztatów motoryzacyjnych, czy firm z branży professional cleaning.
– Mamy zaszczyt uczestniczyć w spotkaniach, na których poruszane są wszelkie tematy funkcjonowania i rozwijania szeroko pojętej reklamy, a co za tym idzie branży gadżetów reklamowych. W tym roku podjęliśmy decyzję o udziale w Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, gdyż to właśnie podczas tej imprezy, mocno w to wierzymy, będziemy mieli możliwość zapoznania przedstawicieli agencji reklamowych, do których naszą ofertę kierujemy – podkreśla Jacek Kozłowski, General Manager Guapa.
Równie niebanalne, a jakże funkcjonalne gadżety oferuje kolejny nowy wystawca targów – firma Gremo, specjalizująca się w sprzedaży ekskluzywnych parasoli reklamowych. W ofercie można znaleźć propozycje od prostego, ekonomicznego designu po zaawansowane technologicznie modele parasoli, posiadające certyfikaty jakości i bezpieczeństwa TUV Rheinland. – Chcąc trafić do szerszej grupy odbiorców zdecydowaliśmy się na udział w Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Wiele z naszych modeli ze względu na ich nieskazitelną urodę, kuszącą elegancję i wyrafinowaną technologię przekonało jury i zostało nagrodzonych przez Reddor Design Award, German Design Award oraz Promo Fritz Award. Na Festiwalu zaprezentujemy parasole z nadrukiem indywidualnym na całej czaszy parasola, parasole z nadrukiem COLORMAGIC zmieniające kolor pod wpływem deszczu oraz tegoroczne nowości – zaznacza Katarzyna Sikorska, Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu w Gremo.
Jednym z najpopularniejszych i ciągle bardzo cenionych upominków reklamowych są kubki. Firma Mart od 22 lat zajmuje się zdobieniem ceramiki, oferując szeroki wachlarz kubków w bogatej kolorystyce i w różnych kształtach ze zdobieniem wg nawet najbardziej wyszukanych pomysłów klienta. – Po raz pierwszy weźmiemy udział w Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Mam nadzieję, że to wydarzenie wejdzie do naszego kalendarza na stałe tak jak targi PSI w Dusseldorfie. Chcemy pokazać naszą najnowszą ofertę kubków, w tym porcelanę super white oraz wyroby produkowane w 100 proc. w Polsce. Te produkty są ostatnio najbardziej poszukiwane. Liczę na to, że Festiwal będzie okazją do spotkania się z naszymi klientami ale również do poznania nowych, a wszystko odbędzie się w miłej atmosferze – mówi Anna Tomal z firmy Mart.
Puszki i kryształy – siła koloru i graweru
Obecny od ubiegłego roku na targach sektor opakowaniowy nieustająco się rozrasta. Na imprezie po raz pierwszy zaprezentuje się jeden z liderów w produkcji opakowań metalowych – firma Artbox. Puszki dla branży spożywczej, farmaceutycznej, tekstylnej i alkoholowej, spełniają swoją rolę opakowań reklamowych do wszelkiego rodzaju produktów. Nadruki UV, etykiety z folii samoprzylepnej, grawer laserowy, czy tłoczenia sprawiają, że opakowania metalowe nabierają charakteru i wyjątkowości. – Co roku wystawiamy się na imprezach targowych, gdzie zdobywamy wielu nowych Klientów i spotykamy się ze stałymi odbiorcami naszych produktów. Chcemy sprawdzić Festiwal Marketingu, mamy nadzieję, że będziemy z nich równie zadowoleni – wyjaśnia powody dołączenia do wystawców targów, Mieszko Nowak, Dyrektor ds. Handlowych Artbox.
Tradycję i nowoczesność łączy w swoim asortymencie Huta Szkła Kryształowego Julia, istniejąca od prawie 200 lat. W trakcie Festiwalu Marketingu zaprezentuje się oddział produkcyjny Kolglass. Jako jedyna firma na rynku krajowym wytwarza ekskluzywne kieliszki kryształowe w szerokiej gamie kolorystycznej, których różnorodność i wysoką jakość gwarantują wypracowane przez lata ręczne metody zdobnicze. – Do współpracy poszukujemy przede wszystkim klienta biznesowego B2B. Dlatego zdecydowaliśmy się na udział w Festiwalu Marketingu. Na targach zaprezentujemy wyroby ze szkła kryształowego z wolnym polem pod grawerowanie. Potencjalni klienci będą mogli na naszych wyrobach zaprezentować logo swojej firmy, nazwę, herb, napis okolicznościowy. Zaprezentujemy również puchary ze szkła kryształowego przeznaczone na nagrody w zawodach sportowych, konkursach – wymienia Artur Kowalski, Export Manager Kolglass-Julia.
Marketingowy wachlarz Festiwalu
OOH magazine pomysłodawca i organizator Festiwalu, licząc na udane biznesowe spotkania i dobrą, iście targową, atmosferę zaprasza do udziału w tegorocznej edycji. Co godne podkreślenia, impreza to połączenie ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends – „Trendy na rynku opakowań kartonowych”. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Nowością będzie konferencja Marketing MIX – poświęcona promocji w miejscu sprzedaży. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych. Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku i Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.
JK