Logo

Event MIX

Konkurs „Telemarketer Roku” organizowany już po raz siódmy przez SMB

Konkurs Telemarketer Roku organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży. Najlepsi z najlepszych, wybrani spośród rzeszy ponad ćwierć miliona pracujących “na słuchawkach”, po raz kolejny będą walczyć o ten zaszczytny tytuł. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niewdzięcznej pracy. W najbliższej edycji promujemy również wszystkie działania wykorzystujące telefon, wspierające biznes przedsiębiorstwa i prowadzone w call center.

Grupa Call Center, działająca przy SMB, od lat wspiera rynek contact center w budowaniu pozytywnego wizerunku branży. Stąd idea Konkursu na Telemarketera Roku – promocji zawodu i tych firm, dla których doceniony i zmotywowany Telemarketer jest podstawą właściwej obsługi klienta i warunkiem koniecznym do budowania pozytywnych relacji z klientami.

Rada Programowa Konkursu, pod przewodnictwem Katarzyny Swatowskiej, wybrała Jury Telemarketera Roku, na czele którego stanie Michał Karzel.
Zwycięzcy Konkursu zostaną wyłonieni w 6 kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, help desk, windykacja i inne (rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach). Jak co roku, konkurs składa się z dwóch etapów.

I etap konkursu polega na przesłuchaniu rozmów przez jury. Każda zgłoszona osoba oceniana jest na podstawie 3 zgłoszonych rozmów. Z kolei każdą rozmowę ocenia niezależnie minimum 2 jurorów. Zgłoszenia oceniane są według kryteriów formularza ocen opracowanego pod daną kategorię konkursu. Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

Zgłoszone rozmowy nie mogą zawierać treści zawierających dane osobowe. Oceniany jest tylko merytoryczny przebieg rozmowy.

Zgłoszenia przyjmowane będę od 9 marca do 10 kwietnia przez stronę www.telemarketerroku.pl.

W ramach konkursu Telemarketer Roku wręczana jest Nagroda Specjalna „Złota Słuchawka” za najlepszy projekt realizowany w call center. Kategoria ta obejmuje wszelkie działania z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon. Projekty zgłaszać można do 15 maja.

W tym roku po raz pierwszy Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zorganizuje samodzielną Galę wręczenia nagród Telemarketera Roku, która planowana jest na połowę czerwca.

Patronat Honorowy nad Konkursem objęły Konfederacja Lewiatan oraz Polskie Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

Kalendarium Konkursu:
• do 10 kwietnia 2015 – przyjmowanie zgłoszeń do I etapu Telemarketera Roku
• do 15 maja 2015 – ogłoszenie wyników I etapu Telemarketera Roku
• do 15 maja 2015 przyjmowanie zgłoszeń do nagrody specjalnej Złota Słuchawka
• 25-29 maja 2015 – II etap Telemarketera Roku w Warszawie
• 8-12 czerwca 2015 – ogłoszenie wyników podczas uroczystej Gali

Więcej informacji na stronie www.telemarketerroku.pl oraz www.facebook.pl/telemarketerroku.

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.