Logo

Event MIX

VII Ogólnopolska Konferencja Szefów Sprzedaży 2015

Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży? Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika? Jak zarządzać realizacją sprzedaży i w jaki sposób planować jej budżet? W jaki sposób rozpoznawać manipulacje handlowców i reagować na nie? – odpowiedzi poznają Uczestnicy VIII Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży 2015.

28 maja w warszawskim hotelu Novotel Airport odbędzie się już 8. edycja najbardziej renomowanej i praktyczno-warsztatowej konferencji zarządzania zespołami sprzedażowymi, która co roku gromadzi rekordową liczbę decydentów z obszaru sprzedaży w Polsce.

Dr Joanna Heidtman podpowie jak efektywnie zarządzać działem sprzedaży i zapobiec osiadaniu handlowców na laurach. Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży, za którym pójdzie zespół podczas certyfikowanych warsztatów zdradzi Rafał Tabaczek, Trener Alior Instytut Biznesu, zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. Wskazówkami jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menadżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż podzieli się Robert Noworolski – współzałożyciel, prezes i Senior Partner Quest Change Managers. Warsztaty z budowania i wdrażania systemu pracy opartego na „dobrej wielozadaniowości” poprowadzi Marek Kowalczyk – ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, twórca i prezes zarządu MANDARINE Project Partners. W jaki sposób planować i zabezpieczać realizację budżetu sprzedaży opowie Maciej Kroenke, który na stanowisku Head of Pricing w międzynarodowej grupie usług B2B, odpowiadał za budowę i realizację polityki cenowej na 5 rynkach Europy Centralnej i Zachodniej. Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika i wykorzystanie przez niego tajemnic handlowych zaprezentuje Robert Solga, radca prawny specjalizujący się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ochronie informacji biznesowych.

Konferencja podzielona jest na 3 wyjątkowe bloki tematyczne:
● coaching przywódczy,
● wyzwania
● narzędziownia szefa sprzedaży.
W każdym prelekcja i certyfikowane warsztaty.

Jak informuje organizator podczas konferencji uczestnicy:

● Poznają narzędzia i metody, dzięki którym można skuteczniej porozumiewać się z zespołem i zarażać handlowców swoją wizją.
● Będą potrafili wykorzystać zdobytą wiedzę do sprawniejszego zarządzania handlowcami i bezpośredniego zwiększenia sprzedaży.
● Zdobędą certyfikaty ukończenia poszczególnych warsztatów oraz certyfikat uczestnictwa w konferencji.
● Poznają osoby, które odpowiadają za sprzedaż w czołowych firmach w Polsce i wymienią się doświadczeniami – takie znajomości zawsze procentują.

Kongres zakończy się panelem specjalnym, podczas którego prelegenci odpowiedzą na pytania Uczestników.

Organizator zacjęca do rejestracji – im szybsza rezerwacja, tym większy rabat.

Więcej informacji: kongres-sprzedazowy.pl

OOH magazine jest partnerem kongresu.