Kompania Piwowarska wybrała do obsługi działań BTL następujące agencje: Afekt, Aspe, Chapter 1, Data Solutions, InDreams, Interactive Systems, IQ Marketing, Nairobia, Savoir, The Production oraz X Concept.
– W ostatnich miesiącach realizowaliśmy kilkuetapowy przetarg na obsługę BTL wszystkich naszych marek. W grudniu wysłaliśmy tzw. RFI, zapytaliśmy 80 agencji o przedmiot ich działalności, portfolio i zespoły. Następnie do 20 agencji zostało skierowane właściwe zapytanie ofertowe. W efekcie wyłoniliśmy 11 agencji, które będą dla nas świadczyły usługi BTL ze statusem agencji rekomendowanych i preferowanych przez KP w określonych obszarach BTL – komentuje dla OOH magazine, Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Współpraca z wybranymi agencjami będzie się odbywać na zasadach projektowych. Agencje będą realizowały projekty w obszarach, do których zostały dedykowane spośród trzech głównych: out of store, in store i POSM.
Umowy zostaną podpisane na rok.