Katarzyna Szerling awansowała na stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu Provident Polska. Będzie odpowiedzialna za całą strategię marketingową spółki. Katarzyna Szerling do tej pory pełniła funkcję Dyrektora Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem. Na nowym stanowisku zastąpiła Katarzynę Jóźwik. Jako Dyrektor Pionu Marketingu będzie odpowiadać za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami.
– Przed nami nowe wyzwania, a mocno rozbudowana oferta produktowa w poprzednim roku czeka na swoją kontynuację i nowe rozwiązania. W strategii na 2015 r. kierujemy się ku innowacyjności, dlatego teraz stawiamy na rozwiązania digitalowe – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.
Pracę w Providencie rozpoczęła w kwietniu 2013 r. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, zarządzaniu marką oraz segmentami klientów, sprzedaży produktów finansowych, rozwoju nowych obszarów biznesowych, które zdobywała m.in. w Direct Group Bertelsmann i Kredyt Banku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.